torsdag

Igår var jag med J, vi köpte massamassa frukt för att göra fruktsallad och så hyrde vi en film.
Super mys =) Filmen var dock inte så bra.. Men vad gör det då man har bra sällskap? =)

Idag då han och broder for ner på gymmet så tog jag en runda på stan med Marre och Sandra =)
Vi tog en fika och shoppade lite.
Jag fyndade t.ex ett grått nagellack (som jag letat länge) för 10kr och ett rött läppstift (mitt förra försvann senast jag var ut..) för 40kr!
Naglarna och läppar, dock så ser naglarna lila ut och läpparna som en clown på bilden, ni får se det irl istället ;D

Sen skulle jag med J hem, men då hade Anders (hans pappa) ringt och sagt att de förmodligen skulle åka till Norrköping inatt vid 3 för att kika på en bil, sedan komma hem vid 6 imorgonkväll, vilket jag inte kände mig SÅÅ sugen på, så jag stannar hemma, åker dit imorgonkväll istället =)

Gick på gymmet för det fanns en i huset som jag ville bajsa i mun.. IT får gärna trycka upp sitt huvud i sin röv och dö..
Jag körde crosstrainern en timme, fasen så slut jag var då! =O Men ville inte sluta.. Har aldrig kört så länge och gudars vilken träningsvärk jag har i låren nu =O
JAMENVISSTJA!
Bodypump i onsdags var faktiskt riktigt jobbigt och skönt!!
Ska jag verkligen göra mer, har dock bara träningsvärk i benen, vill känna i armar med, får lägga på mer vikter nästa gång ;D Vilket är på måndag =D
Skulle även vilja testa Bodybalance och Zumba, och ja, varför inte Core. Har ju en månad på mig så jag får väl lov att testa så mycket jag bara hinner =D

Bodybalance = En blandning av Tai Chi, yoga och pilates där vi tränar styrka, smidighet, balans samt rörlighet.

Zumba = Fartfylld konditionsträning i stegkombinationer till peppande musik.

Core/Coreball = Styrke - stabilitetsträning av bålmuskulaturen (mage, rygg samt små muskler kring bäcken och skuldror)

Kommentarer
Postat av: maria

Hej Sannemaräng!!! Hörredu jag har sett zumba o det verkar såååå kul en riktig energikick:))) Vad ska du o Frida hitta på för bus?!! ;)) ÅÅÅÅ jag toklängtar tills hon kommer!!!! Kramkram

2010-03-14 @ 09:07:20
Postat av: Anna

åh jag skulle också vilja prova zumba :D haha jag och tvshop ;)

2010-03-15 @ 17:01:33
Postat av: Sanne

Maria: Ja jag har också sett Zumba på TV-shop och det verkar ju hur ul och bra som helst =D

Vad jag och Frida planerar för bus får du reda på så småningom, antagligen ;) Måste kolla så att det går att utföra först =D



Anna: Vi kanske ska testa Zumba du och jag då ;D

2010-03-17 @ 21:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback