äntligen!!

Äntligen är jag tillbaka, eller ja, egentligen är det min dator som är tillbaka.
Den har nämligen varit på lagning, min laddar-sladd blev det nå vajsing med, eller ja, då jag tröck in den i datorn så spottade datorn ut den på en gång och även fast jag höll in den i datorn så reagerade inte datorn. Moderkortet var trasigt, som tur va så gick det på försäkringen =)

Så vad har hänt under denna, ja faktiskt, nästan en månad, då?

Jag har jobbat på Dianas och Valvet, Mats på Konsum ringde i förra veckan och sa att jag fått sommarjobb där =D WIII!! Tusan så glad jag blev!! Kör på Konsum och Valvet sedan =)

Jag har fyllt år, fick massa fina saker som ni kan få se lite av =)
Fick en superfin bukett av Jonas + Efva Attling halsbandet som är på bilden.
Fick presentkort av Anna och Marre som jag köpte en fin väska för.
Säng av mamma.
Resa av pappa.
Och pengar och mera Pund av snälla people, SKITBRAAA!!
En rosa fickplunta, halsband och en bustier av flickorna i klassen då de kom på grillning och partaj hos mig på sista april =)
Krogdebuten, var ut på Appelbergs och det var superkul!! Massor med folk, och brorsan bjöd på en White Russian ;) Gick i nya klackskorna, nerför terrängschaktet(stavning?) och konstigt nog så gick det bra =D Hade lite ont i fötterna dagen efter, men ingen större fara =)

Handlat lite har jag med, som ni kan få se med.

Är galet sugen på att köpa en iPhone.. Får se hur det blir med den saken!

Jobbar valvet den 22, 25 och 26 (Crousingen) och Dianas varje fre-sön.

I helgen är det marknad, jag måste köpa sockar!
Vi ska även fira Anna Rudin som fyllt 18 år, i måndags, MASSA GRATTIS!!
Det blir lördag utgång, kommer bli kul, har hört att det ska bli fint vädr, hioppas innerligt att det stämmer!!!!

Aja, nog för idag, TJING!

PS. Ursäkta unfresch tånaglar..




Kommentarer
Postat av: Frida

Galet snygga skor du :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback