helgen

Jobbig helg!
Jobba på Valvet fredag och lördag 21-03 (hemma vid halv 5..)
Bartömning (= tex 25kr för en öl) och crousing = MYCKET FOLK!
Bartömning eftersom ägarna Okkan och Susanne ska slänga in handuken.
Emma och Krister tar över nu, blir nog jätte bra =)
Och idag (Söndag) så for jag ner dit igen vid 10 för att grovstäda hela Valvet inför öppningen med nya ägare imorgon. Jag och Mia hamnade på att slipa och måla alla toadörrar = 8st!
Jag målade även killtoan uppe för jag tyckte det var en sån gräslig färg innan =P
Har målarfär över hela mig men INGET på kläderna =O Hur är det möjligt? xD
Nu är jag skapligt trött!

Ingen Jonas att pussas med, vad ska jag då göra?  =P

Sova kanske?
Lite färg, syns knappt ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback