Tjuhuu

Har varit sommarväder hela veckan nu!! UNDERBART!

Inatt blev det jobb på Valvet under studentfesten för 3orna.
Var väldigt dåligt med folk.. Hmm, knasigt.
Det var ju trots allt sista studentfesten och typ 100 kommer bara?
Jaja!

Idag har jag varit på stan en sväng och köpt en tröja på lindex, supersöt och SKÖN!
Sen hjälpte jag mammsen att leta gardiner åt broder till hans lägga.
Middag blev det på Konsum (!?) haha..
Konsum bjöd hela Sollefteå på middag^^
Var rätt gott faktiskt, var dock inte så hungrig.

Nu har jag och pappa suttit med matte i 2 timmar.
Stackarn, jag fattade INGENTING!
Men på slutet började det klarna lite iaf =)

Mycket plugg nu..
Skolveckan som just var
Måndag : Tyska Nationella Läsförståelse och uppsatsskrivning.
Tisdag : Engelska Grammatik Prov
Onsdag : Tyska Nationella Hörförståelse
Torsdag : FöretagsEkonomi Prov + Skoljoggen

Plus massa vanliga läxor.

Till veckan blir det
Måndag : MatteProv(Funktioner)
Tisdag : NaturkunskapsProv(Genetik) Tyska Nationella MUNTLIGT + Cooper Testet (Springa 3 kilometer så fort man kan..)
Torsdag : Idrottsprov (Ergonomi och Stresshantering). Jobb på Valvet 22-04
Fredag : Svenska Bokanalys ska vara färdig..

Plus massa vanliga läxor

Kanske jobb på Dianas fredag-söndag. 16-20
Jobb på valvet fredag och lördag. 22-04


I badkaret fördan odlades det skumskägg! Syns dock inte så bra på bilden.

Kommentarer
Postat av: Frida

Men jisses vad stor Wille blivit :O han börjar liksom växa om sig typ :P haha

Postat av: Sanne

Haha jasså det tycker du? =P Han är ju trots allt 4 år^^ Jag tycker han alltid varit så, och alla andra som växer ikapp honom^^

2010-05-23 @ 19:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback