onsdag

HELT SLUT TJEJ!

Vart på body balance i kväll (som alla andra onsdagar) nere på Golds gym, och idag tänkte jag sträcka ut ordentligt och jisses vad jag känner mig slut och att träningsvärken REDAN smyger sig på!! Haha, men det är härligt ;) Body Balance är en blandning av Yoga, thai chi och pilates, super kul och härligt! Brukar köra ett spinningpass innan body balance annars men det var fullbokat idag!! Dumma.. Men nästa vecka, funderar på att kanske testa på body combat, såg roligt ut och är samma tid som spinningen så jag hinner med body balance ändå =) Får se om nån av tjejerna följer med =P

Har INGEN julklapp kvar nu!!! Awesome!!

Hittat min drmbalklänning, kanske nämnde det tidigare.. Men jag bara MÅSTE ha den, dock vet vi inte om det blir någon bal så får avvakta med den lite..

Nu kommer Jonas och vi ska äta nybakade lussibullar och pepparkakor!! =D Mysmys!

Kommentarer
Postat av: Anna

what?! ingen balis?! :O

2010-11-25 @ 22:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback