torsdag

Jisses vad härligt livet känns!
Vet inte vad det är frågan om men det känns som allt faller på plats.
Skolan flyter på, jag får tid med nära och kära och jag slösar inte lika mycket ;) (intalar jag mig själv att jag inte behöver det, DUKTIG TJEJ!)
Julklapparna är nästan klara, resan är betald och plugget skjuter jag inte upp! (kom ihåg detta om någon vecka då jag skriver något heeeelt annat).

På lördag ska jag baka halvtjockkakor(mjukt tunnbröd, det hette tydligen sådär..)!!
Med Rosa och Inger, ska bli så skojsigt, och GOTT!!!
Jisses jag dog typ då jag åt de hon gjorde förra gången, damn girl!

Ska jobba på tisdag, great!

Till advent blir det julbak och starkvinsglögg med flickorna ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

glöm inte att vi måste ha apelsiner och nejlika med... JÄVLIGT VIKTIGT!

2010-11-15 @ 19:07:39
Postat av: Sanne

Men JAA! =D

2010-11-17 @ 17:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback