borga

Drog upp till Borga i torsdagskväll, och så OTORLIGT fint väder det vart!! =O
Jag är helt chockad! =P Har varit uppe ett antal gånger men ALDRIG sett solen, typ. Kankse en kvart här och där, men inget märkvärdigt. Men nu, asså shit. Första dagen åkte vi ut som vanligt, och guuuud vad varmt det var!!
Nästa dag så hade vi bikini på oss så vi slapp smälta bort i alla kläder..

DAG 1


Fick en OnePiece av min älskling i födelsedagspresent =)
Fick den i förtid eftersom jag skulle ha den här uppe i Borga.


DGA 2



Dock så fick jag ligga med en tröja över ansiktet hela dag 2 för att jag fick brännskador efter första dagen!! =O Blåsor på ena kinde.. Syns inte på bilden.
Haha Jonas ser så glad ut över att behöva vara med på kort^^
Och jag kan som vanligt inte hålla ögonen öppna på kort..

Kommentarer
Postat av: Sanne

Haha förresten, den första bilden är från dag två, då jag blev så jävla bränd efter första dagen =P

2011-04-24 @ 23:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback