Fredag

Kommit på att jag har det otroligt bra egentligen. Gosh, måste påminna mig det lite oftare tro ja. Hursom, idag vaknade jag kvart över 6, jättepigg?! Haha vad hände? Så jag städade rummet och skrev lite på projektrapporten (som ska vara klar på fredag..) börjar bli skolless på riktigt nu. Aja, bara att bita ihop, endast 4 skolveckor kvar nu ju!! GAAAALET!! Jisses.. Idag åkte jag med Frida och Maria till Butik Lillasyster, mys mys :) jag och Frida hamnade i jobb direkt, men det gjorde inget alls! :) sen for vi in mot stan igen och bakade tårta och marränger, skojjigt! :D Tack som tusan för hjälpen! :) Sen kom trevliga vänner och hjälpte till att tömma kakfaten (lyckades dock inte..) efter det så var vi så proppmätt så vi åkte och åt på Sibylla, haha.. Har faktiskt inte varit där sedan de gjort om. Nu ligger jag i sängen ensam och saknar min Jonas. Tur jag har Mirre att gosa med inatt^^ Tack alla underbara för att ni finns!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback