lördag

GOSH vad fint Johanna och Kristian har fått de!!
De köpte ett hus i vintras och det var första gångne jag var där. JISSES, så där vill jag ha! =P
Massa vitt överallt med massa mysiga detaljer i ina pasteller =)
Lite små avis blev jag allt..
Och vilket kak bord, hahah trodde jag skulle smälla av. hur mcyket gott som helst =D

Fast givetvis så kom söt suget tillbaka nu ikväll^^
Så jag drog ihop en kladdis ;)
Detta recep är super gott!


Smeten:

100 gram smör
3 dl strösocker
2 ägg
1½ dl vetemjöl
4 msk kakao
2 tsk vaniljsocker
1 krm salt

200° ska ugnen vara på och man vispar ägg och socker pösigt. Smälter smöret. Rör ihop de torra ingredienserna och sedan blandar man ner allt ihop i samma. 15minuter i ugnen. Lagom tills man har stökat undan^^
Perfect ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback