lördag

Nyss duschar, snart ska vi (fam. Bergvall) fara till Edsele för att gratta Jonas kusin Johanna på 20 års dagen!
Som förvisso var igår, men..
Så grattis på henne! =)

Sen hoppas jag innerligt att jag får jobba imorgon, de skulle höra av sig lite senare =)

Jag är helt tokig av att jag vill fara till London igen!!!
Har övertalat några tjejer i klassen att följa med till sommaren och de lät skit på =D
Hoppas bara detta inte rinner ut i sanden, som allt annat jämt gör för oss =P
Nej, detta SKA bli av. Hoho det typ pirrar i magen då jag tänker på det, London <3
Hittade en dit resa för 650kr, för alla 4!! Hoho ap billigt juh!!!

Hoppas hoppas hoppas....
Ska bara få mitt sommar schema först ;) Skulle få det om typ en månad =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback