måndag

Jaha, då var det måndag igen då!
5 skolveckor kvar ;)
+ Nappis
+ Studentvecka

Längtar som en tok!
Känner mig redo nu helt enkelt, nu vill jag börja göra som jag vill!!
= shoppa massviiiiiiis. Höhö..
Måste bara hitta mig ett välbetalt jobb först.. Och få kunglönen direkt.
Hmm, ja drömma kan man ju!

Fick säga nej till jobb idag, USCH alltid lika jobbigt..
Det var till på fredag (100% hela dagen!!) men då är jag ju i Borga. Attans..
Men men, fick ju jobba lite i lördags iaf =)

Har massa fina saker på ingång som kläder från hm, kenza och lite annat =) SPÄNNANDE!

Ikväll var det spinning, och de hade nya cyklar, väldigt lätta att cykla på, dock så är sadeln lika obeskön som de förra.. Sen kändes det lite knepigt, de ser inte ut som de förra alls typ =P Men man vänjer sig nog^^

Nu ska jag skriva i lite recept i min receptbok jag fick för typ 100år sedan.

FÖRRESTEN! Jag kan inte gå på sista studentfesten som är den 4 maj!!!!
Dagen efter ska jag på rättegång.. Så jag tror jag skippar vah =P
Hoppas man får ta med sig någon dit, då får Jonas följa med som stöd^^

NATTINATTI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback