rihanna

Asså jisses, vad har hänt?
Haha har börjat tokgilla Rihanna, alltid tyckt om det hon gjort men inte såhär! xD
Blev typ starstruck av att titta på ett youtube klipp då hon sjöng duett med nån i x-factor.
Mhm, så illa är det, typ.
Sugen på att åka till Stockholm och titta in hennes konsert 1a november, dock åker jag ju till Mauritius i mitten av oktober, har jag för mig det var, så kan bli lite knappt om tid =P
Sen hade jag svårt att hitta biljetter med?
Gick bra att köpa en biljett men klickade jag i fler så gick det inte.. Inte så jag vill åka själv precis =P
Måste även hitta någon som vill åka med mig ;)
Aja, det här lägger sig nog om typ en vecka eller två^^
Men hade hursom varit coolt att se henne live, har aldrig sett en konsert!! =O
Är det  änsmöjligt att se så bra ut i denna frisyr?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback