hejsvejs bästa laura!

Förra onsdagen hade Laura hejdå middag med oss tjejor, eftersom hon på torsdagnatt begav sig till andra sidan Atlanten och Santa Monica, LA. LITE AVIS!! Eller jag är inte avis på det hon ska göra, gå collage i en termin (eftersom jag aldrig skulle klara av det..) utan är så tokavis på att få vara där!!
Vill med, skulle jättegärna vilja åka dit och hälsa på, gissar att det skulle bli hur skoj som helst! Dock kostar biljetten 5000kr och då ska jag leva där med.. + att jag har lite resor på G och att jag kanske ska försöka jobba lite med.. OCH lilla Sanne vill hemskt gärna flytta hemifrån med.
Men ska man inte ta chansen då man har den? Kankse blir försent sen? Attsingen.. Kan inte bestämma vad som är rätt. Fö mycket jag vill för tillfället känner jag.. =P

JAJA, till hejdåmiddagen. Den var jättemysig och Laura bjöd på smörgåstårta och jordgubbar och glass samt rosé =) Myspys.. Sedan var det dags för onsdagsklubben men då vi kom till Appan så var det KÖ!! En onsdag?! Inte nog med att det var kö, det var fullt också.. Stod där i en kvart, sen kramade jag Laura hejdå och gick hem (började 5 morgonen efter..). Kanske lika bra, så man slapp gråtkalas sedan.. 100% säker att det skulle blivit så..
Men hursom så känns det supertråkigt och tomt utan den där toktjejen. Inte för att vi umgicks supermycket på fritiden, eller ja mer nu på senare.. men bara att veta att hon liksom inte är här på ett tag nu.
Så ett besök i Santa Monica hade ju varit toppen ;)

Haha, jaja..

Laura, ha det BÄST därborta nu!! <3
Haha 3-4 år sedan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback