på tal om skor..

Har varit ute efter ett par snygga ENKLA stövlar, i skinn, rundad tå, utan krusiduller och gärna lite grövre sådär i ca 2år (känns som en evighet..) och idag då jag gick på stan så hittade jag dom!!!! Testade dom och de var supersköna, dock hade de bara 38.. Vilket var förstort.. Och eftersom skinn blir större så går det inte att köpa dom.. SUCK! MEN, då är det VAGABOND stövlar och de finns lite överallt på internet =) Så jag hamnade på NilsonShoes och det visade sig att jag hade 10% där + fri frakt ;) Haha jag och mina jävla rabatter.. Så nu  är de påväg hem till mig =) WIIIIE!
Ser inte så snygga ut som de faktiskt ÄR på. Sen har jag sett ett par skor i en annons i en tidning, funderar skarpt på att köpa de, så söta! Dock vet jag inte om jag kan ha de eftersom jag aldrig köpt skor från Skopunkten så jag vet inte hur de är i storlek och kvalitet =S Men annars är det väl bara att skicka tillbaka då =) Förresten är det bra att köpa två skor (ett par för halva priset eller 3 skor(ett par på köpet) så om nån sett ett par eller två där så säg till ;)VAGABOND
Skopunkten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback