stockholm

Igårkväll kom vi hem ifrån vårat intensiva dygn i Stockholm (nästan 2 dygn..).
Har haft super trevligt och haft skoj på Grönan, där vi skulle börja med något lugnt men det blev "INSANE", haha tok.. var det äckligaste jag gjort tro jag, höll på börja grina bara i kön.. HAHA! Men det gick bra, den var rätt kort =P
Synd att kameran var trasigt där för det kortet hade nog blivit rätt skojjit =P
Men vi köpte iaf kortet från "Kvasten".
Men gud vad litet det kändes! =O haha efter man hade åkt typ 7 grejer kändes det som det itne fanns n¨gpt kvar att testa =S Tro Liseberg är större va? Får ta de nästa gång ;) Saknade den där attraktionen där man åker båt!

Efter Grönan gick vi tillbaka till Hotellet (som för övrig var hur bra som helst, och nära till allt =) Scandic Park) och duschade för att göra oss iordning för middag. Vi tog en kvällspromenix vid hamnen för att försöka hitta någon mysig uteservering att äta på men det var så proppat överallt!! Men tillslut fann vi Hotell Diplomat där det fanns ett bord för oss =) i solnedgången vid hamnen, mysiiiiiigt! =)
Jag och Eve testade oss på Frozen Strawberry Margherita, 150kr!! God damn..
maten var iaf smarrig och jag och Jonas delade på en efterätt =)
Efter maten blev pojkarna så trötta(!?) så de ville hem å sova.. Jag och Eve som ville på kändis spaning! Haha..
Såg INGEN kändis!! Eller jo, Martin Stenmark som hade genrep inför Sommarkrysset.. Inte mycket att skriv i CVt det inte =P
Jag och hjärtat vid hamnen innan middag =)Albin å Eve =)
Rostbiff, potatis, rödvinssås och lingonchili kräm, smarrigt!

Dag två åt vi en bamsestor hotellfrukost med allt man kan tänka sig och sedan checkade vi ut.
Denna dag var avsedd för  SHOPPING!
Vi började på MQ, HM, ZARA, TOP SHOP och Björn Borg, och jag hittade, håll i er, ingenting (!?!?!).
Men alla andra hade några påsar minsan^^ Sen gick vi vidare mot NK där jag och Eve hängde på dam avdelningen och killarna på herr avdelningen. Jag hittade inget här heller!! Så vi gick upp på våningen med hem, och jag dog.. FYFASIKEN så massa fina grejer!! hittade ett Vintrinskåp som förföljer mig så fort jag blundar typ.. SÅÅÅÅÅ fint, som inget annat. Kostade dock 28000, och det hade jag inte riktigt med mig, men hade jag det, tro mig, då hade jag köpt det! Hittade även massa grejer på
Lexington, köpte en filt och två kökshanddukar =) haha tror jag är så inne på hem-grejer nu så att jag inte ser kläder längre =P Lite skönt ändå faktiskt^^ Fast hem-grejer är dyrare..
Eve köpte med lite grejer =)
Filten <3
Etfer NK var det dags att dra vidare med bilen mot Barkaby för att kolla läget på outleten som är där, hade aldrig varit där men det ska tydligen vara bra. DOCK så blev jag lite besviken, tyckte inte det fanns så mycket för tjejer =S Och de hade lagt upp grejerna på sånt vis att man knappt orkar kika, hmm det där har blivit jätteviktigt för mig på senare! Typ HM är en mardröm, hittar typ aldrig nått där för allt är bara huller ombuller och då tappar jag lusten att äns leta. Så handlar jag på HM så är det på internet =P
Kl 5 då de stängde så for vi hemåt =)

Tack för en superhelg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback