12/12

GUD VAD JAG SOVER!! Helt galet.. För några veckor sedan vaknade jag vid 9 utan väckare varje dag, superhärligt med tanke på att jag pluggar bäst på morgon! Men NU, asså shit. Sover till typ 11? Fast jag vaknar vid 9 men då får jag knappt upp ögonen så då somnar jag om. Tusan. MÅSTE ändra på detta! Så, det blir mysig långfrukost med vän imorgon vid 9 för att sedan bege oss för att titta in de nya butikerna i stan :)
Sedan ska jag till läggan och plugga !!
Pluggar bäst då jag är själv.. Och då jag känner att jag inte har nån tid att passa, som typ jobb. Även om jag börjar 4 på dagen blir jag stressad om jag ska plugga på morgon.. Hm, knepigt. (och ja även på den tiden jag klev upp 9).

Idag då jag gick hem från jobbet så snöade det så mysigt :) inte sådär hårt utan det kändes typ vindstilla och snöflingorna dinglade ner. Och inte kallt heller, mys!

Haha snyggbilder påväg hem ;)


Kommentarer
Postat av: [email protected] ;)

Sötsanne :D

2011-12-14 @ 10:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback