Dan före dopparedan!!

Kan ni förstå? Julafton imorgon! Och jag har knappt någon julkänsla alls trots julbak, klädd julgran, klappar under julgran, sett alla avsnitt av julkalendern(!!), julmusik, julmust och snö! Kan det ha att göra med att man blir äldre? Tråkigt isåfall. Aja.

Sitter på jobbet, fika. Slutar 18 och ska då till Graninge med hjärtat för att provsmaka skinkan (tradition?). Det ska bli mysigt :)

Även att en julklapp jag beställt för 2 månader sedan (innan Mauritiusresan!!) inte har kommit än. Haha kul. Nu jävlar ska de få en utskällning som heter duga! Jag vet vad jag annars ska köpa så inte för det, men det är bara så dåligt. Skulle ta två veckor.

Aja, back to work!

Kram,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback