Myskväll med tjejerna

Igårkväll var en toppenkväll!
Åt den godaste middagen på jag minns inte när med älgstek, hasselbakspotatis, brunsås(gjord på skyn från steken) samt hemmagjord svartvinvärsgele, vilken lyx!! Lätt godaste maten.

Efter det for Jonas och familjen till läggan för att få upp lampor och parabolen medan jag for till Linnea på myskväll. Supermysigt var det, jag, Linnea, eve, soffan och becka som satt i myskläder och åt frukt och pratade massa :) mer sånt !

När jag kom tillbaka till läggan var det så fint i TV rummet för våran matta hade rullats ut, blev mycket varmare :) sedan de andra hade åkt la vi oss i soffan och tittade på RIO i 3D ;) vi var stensnygga i 3D brillorna kan ja lova ;D

Puss på livet!

Bild på min kvällsmacka som Mirre bestämde sig för att kliva på^^ haha hon satt och slickade sig under tassen en evighet efteråt^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback