måndag

Idag har jag gjort mycket känns det som, med tanke på att jag steg upp klockan halv 12.
Första veckan på ca en månad jag varken har jobb eller skola att kliva upp till!

Började med brunch på Café Upp & Ner med Marre, och sedan en tur på stan. Hon köpte sig en mobil hon! Skojsigt! Själv köpte jag ett solkort på StudioFresh (färg till balen) och några hängare man hänger på blockljus under advent =) 50% på alla julgrejer och 20 kr för det kändes rätt överkomligt ^^
Efter turen på stan handlade jag och Jonas grejer för Tacos som vi lagade och åt. Efter det hamnade vi i paltkoma och soffan väntade med Sex and the City.

Efter ca någon timme var det dags för gymmet och ett pass spinning (hälsosamma 2011), Jonas kunde dock inte följa för han har fått öroninflamation..
Kan säga att det var et jobbigaste passet någonsin!! Förstår inte varför riktigt, men det är skönt!!

Då jag kom hem åt vi varsin avocado (hälsosamma 2011) och till kvällsfika blev det havregrynsgröt (hälsosamma 2011) HAHAH! ;) Undra hur länge detta håller i sig..

Har iaf bokat BodyCombat och BodyBalance på onsdag! =D

HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback