onsdag

Jämarns vad hände?!
Haha Mats ringde och väckte mig och frågade om jag kunde tänka mig att jobba imorse, och givetvis sa jag ja!
En halvtimme senare var jag på Konsum och packade upp varor och hade mig, sedan helt plötsligt vaknade jag i en kunds famn!! =O Jag hade svimmat (!!) för första gången i mitt liv! EVER! Jag lovar! As skumt. MInns dock att jag slog kärringnärven skithårt i vagnen och att jag kände mig iskall och snutrrig, men att svimma för att slå kärirngnärven kändes lite knepigt, iaf för mig som knappast kna ha lätt för att svimma om jag aldrig tidigare gjort det? Och kärringnärven har jag slagit 1000ggr då det har kännts som jag har dött!!
Och jag sov bra och åt frukost som vanligt, fattar nada =S Men nu mår jag bra iaf^^ haha..

Lägger in en bild från London på mig och snyggingen Johnny!

Kommentarer
Postat av: Frida

haha shit, du lär ju ska ha skrämt skiten ur kunden :O haha :) skumt!

2011-01-06 @ 00:41:36
Postat av: Sanne

Hahah I know, helskumt! =P Förresten, hur gåre för din blogg egentligen? ;)

2011-01-06 @ 11:53:08
Postat av: Frida

haha jag har nästan gett upp hoppet om det. tänkte på det ett tag för det är alltid skönt att skriva av sig och så får ni där hemma koll på vad jag sysslar med och så. men jaa. det kommer ändå inte finnas så mycket att skriva, jobb och.. vila? och så kändes det som en usa-grej ;) du.. du vill inte åka som au pair till min första familj i usa till hösten? ;P på tal om usa alltså!

tillbaka om bloggen så känns det inge kul heller när jag inte riktigt vet hur man fixar design och så, vill ju ha den lite personlig till utseende och så :p hehe

2011-01-07 @ 00:22:16
Postat av: Anna

oj, pinsamt ? ;P tur att kunden va med alltså!

2011-01-07 @ 12:41:41
Postat av: Sanne

Men Frida, jag skriver ju och har absolut ingenting som roar andra, men det skit man väl i ;) gör det för min egen skull ju :P haha vaddå, tror du de vill ha mig än? Har du hört något ifrån dem? :P

2011-01-07 @ 20:34:02
Postat av: Sanne

Haha aa, rätt så, jag fatta nada jag :P synd att det inte var någon snygging ;)

2011-01-07 @ 20:36:53
Postat av: Frida

ja earl skrev och frågade om jag hade nån kompis, dom behöver en ny till hösten :p

2011-01-08 @ 17:07:08
Postat av: Sanne

Hihi hade varit skojsigt, men jag vågar inte offra massa ;o

2011-01-11 @ 16:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback