daniel adams-ray på kramfors stadsfest

Helgen efter studenten så var det dags för lite vin igen, Kramfors stadsfest och Daniel Adams-Ray stod på schemat!
Jag, Eve och Malin tog bussen till K-fors och till en supersnll tjej som hette Maria som känner vår vän Madde, haha krångligt.. Aja, där var det massa folk och vi hade trevligt! Framåt 11, halv 12 började vi promenera in mot själva stadsfesten eftersom att grymma Daniel Adams-Ray spela där klockan 12. Väl där träffade v även, Vikkan, Lisa, Marléne och Laura! =D Wihoo, jag och Lalla gick in för det så mycket att vi fick för oss att slänga upp bh.arna på scen. haha, så kan det gå. Efteråt gick vi fram till vakterna (typ 60åringar) "ehee, våra bh.ar hamnade av någon mystisk anledning upp på scen, nu skulle inte kunna leta åt dom?" Hahah gosh.. De skrattade åt oss xD De hittade min men inte Lauras, så hon fick åka hem utan!!! Tokigt.. Gillar sms.et jag fick av henne dagen efter "Hahaha alltså Sanne, vad är det för fel på oss? Vi tyckte alltså att det var en bra idé att slänga upp våra bhar på scenen? Haha". Men ja, nu kan vi ju pricka av det på to-do-listan innan man dör ;)
Jag, Emma, Maria och Kattis
Lisa & EveJag, Laura & LisaVikkan, Lisa & Laura
Daniel Adams-Ray

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback