Midsommar

Hahah midsommar var ett jädra ståhej iår vill jag lova!
Jag, jonas, albin och Eve åkte till Norrfällsviken med Jonas och Albins familjer. Trevligt trevligt. Men till det sjuka!

Dag 1, torsdag, gick jag och Eve och la oss innan de andra (som drog på krogen) men aknar senare av ett himla liv utanför huset, det visar sig att det har varit slagsmål. Albin har ett blåöga och enligt den historia vi har fått höra så var det 20 kramforsbor i 20-25års åldern mot 4 av "oss" Albin, Jonas och Lukas (93a) och Gabriel (97a). Alla hoppar på Albin och sparkar och slår honom, Jonas försöker plocka bort en efter en som ligger på Albin. Några springer efter lilla Gabriel som i ren panik tar upp en pinne och börjar slå dom. För lukas eldar dom upp tröjan, asså huliganer!! Jag höll på dö då jag hörde det!! De kommer iaf hem tillslut.

Dag 2, fredag, bestämmer jag och Eve oss för att gå ut på en powerwlak som slutar med världens jävla terräng med mossa, surhål, klapperstenar i miiiiiil, bergsbestigning och blir jagade av tärnor och stackars hunden Rajja följde med, haha.. Vi sprang med pinnar och viftade ovanför våra huvven för att inte de skulle hacka oss i huvvet, gissar att de hade bo i närheten, men inte visste vi vart!! =O men vi kom iaf hem tillslut och hade sån träningsvärk i rumpan dagen efter^^ Sen var det kväll Albin hade utegångsförbud, men då pappa Kent somnar sittandes så smet han iväg ;) jga och Eve drar först till en annan stuga där vi kände några, supertrevligt! =) Sen spatserar vi ner på Fiskarfänget och hör snart ett plurr, då har stackars olycksdrabbade Lukas blivit iputtad i havet!! Och fick såklart med sig hela räcket på uteserveringen.. VILKEN HELG!

Dag 3, lördag, slutar med ett breakup, men verkar vara bra nu^^ Phew..

(Bildtext, Haha, Albin och Jonas fick för sig att åka bob och matta på gräsmattan, så de smörjde in mattan med såpa och slängde ut vatten på gräsmattan, tokas..)




Jag och hjärtat =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback