Minisemester i Mo

I måndags efter jobbet (18.00) så tog jag med mig Wille (och pappa) och övningskörde till Mo för att vi två sedan skulle övernatta där två nätter med Frida och Charlie =) Idag åkte vi hem igen..

Det blev en massa påhitt såsom skogspromenix, bada, fiska, leka med Bubblan, massa fika och hoppa i gräshögen (efter att jag och Frida salagit med lie i ca 3 timmar (träningsväääääärk!!) på gårn för att återfinna gräsmattan och rullstarta Bubblan (småpojkarna verkade tycka att det var ruskigt skojjit^^) Faster Eva var också där samt att farmor och farfar kom på besök en sväng =)
Började bra på måndagkväll då vi fann våra väskor i hallen, tomma..
och fann innehållet på köksgolvet (och bordet..) Haha..
<3

Min lilla gran som jag och farfar planterade då jag gick i mellanstadiet =D den hade lite problem de första åren då djuren verkade tycka att den smakade alldeles förträffligt, men nu har den återhämta sig minsann^^
Skogspromenix
Snabbvisit i den spännande laggårn
Rödvinbärsbuske
Bästa leksaken

Dags att gå och bada



Jag och Frida slog med lie medan Wille och Charlie kratta, TEAM-WORK!

För att sedan kunna hoppa i den stora gräshögen! =D
Sedan hade vi gjort oss förtjänt av lite grillat, SMARRIGT!

Kommentarer
Postat av: Frida

Åååh hur härligt har vi inte verkat haft det, det var tur att vi hade den där lilla minisemestern :D

2011-07-22 @ 10:16:56
Postat av: Sanne

Ja men gudars, hur bra som helst juh!! =D

Du lever va? Efter allt som hänt i Norge..

2011-07-24 @ 13:04:04
Postat av: Frida

Jaa, hær har et ju inte hænt något som tur ær!

2011-07-24 @ 16:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback