studenten - the time of my life

Sjung om studentens lyckliga daaaaaar...!!
Asså jisses, kan inte fatta hur roligt jag haft det under student veckan och Studenten.
Har verkligen varit den bästa veckan i mitt liv!!
Alla sa att det skulle vara det, men jag trodde inte alls att jag skulle ha äns i närheten av SÅHÄR SKOJ!!!
Vill tillbaka, nu nu NU!
TACK ALLA I SP08 OCH ALLA ER ANDRA RUNTOM SOM GJORDE DENNA VECKA TILL DEN BÄSTA!!! <3
Direkt efter mösspåtagningen (Ellens Linds bild)
Poängjakt, en person i folkdräkt CHECK!
Förberedelser inför Ölbrännboll ;)


Vilken bedrift, HÖGTALARE!! (bateriet dog efter ca 1 låt.. xD)


Förfest i parken inför "Överraskningsfesten" på Appan =D


På överraskningsfesten med Pontus och Mattias =)
Pynta flak
Champagnefrukost med smörgåstååårta!! =D


Vi tog stadsbussen till skolan ;)

SP08 <3
(Moas bild)
(Faster Evas bild)
(Vkkans bild)
Flakåkning!
DJ Emil ;)
På kvällen blev det Party igen! =D


Avslutade veckan me dutgång även lördag med favorittjejerna, dock utan massa studenter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback