det går bra nu

... kompis det går bra nu.

JA! Allt flyter på och jag mår toppen! (så länge jag inte tänker på allt som ska hinnas med innan studenten..)
Redovisade mina foton igår inför gruppen, fick 2 poäng ifrån full pott på fotoprovet, hade svenska redovisning idag, så den är överstökad (kanske lägger upp filmen sen om Laura kan skicka den =D) och var hos tandis idag och JAG HADE INGE FEL!! =O Alla tänder är kvar, tro det eller ej ;D
Och inga hål heller, wohoow.
Tecknade sådant där avtal med tandis med och eftersom jag var i gruppen med lägst risk får jag betala endast 40kr/månaden och då får man massa saker =D Typ 2 undersökningar/år, och laga tänder och fylla och tjossan hejsan. Awesome ;D

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen åker jag till Ö-graninge =)
 Mirre chilla i soffan ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback