läsa på distans

Gosh, håller på att bli galen.
Vad ska jag göra med framtiden?
Nu har jag helt plötsligt börjat fundera på att läsa på distans.
Kan det vara något?
Antar att det är jobbigt att vara utan föreläsningar, men man slipper ju alla lån.
Och jag kan bo hemma ett tag, för jag vägrar bo i en korridor eller i en etta.
Det är väl boendet jag är mest orolig över, så på distans så slipper jag den frågan.
Och då kan man väl jobba på sidanom?
Även fast man läser heltid, om man pluggar på kvällar och så.
GAAAAAH!
Vars leder detta?
Jag behöver diskutera detta med en som kan, typ Syon på skolan som är otorligt lätt att få tag i eftersom hon har lunch mellan 10-3, typ. Stressiga arbetsdagar, hörrni.

Men vad neggo jag är idag! =O
Haha, vad händer.

Neh nu är det mat som gäller!
Det brukar fungera för att jag ska bli på gott humör^^

Kommentarer
Postat av: Frida

haha ja det vet vi väl alla att om sanne är lite down så blir det bättre så fort hon får första tuggan i munnen ;)

du sparar ju även lite pengar om du bor hemma så slipper du paya för hyra och massa skit ;p

2011-03-21 @ 19:10:56
Postat av: Sanne

Men hörru! Fast det stämmer juh, haha. Men det ör en bra metod, borde jag säga till alla innan jag blir bitter, så det fattar att jag bara behöver MAAAAAAT!



Ja men precis tänkte så jag med, och då kan jag spara pengar (om jag får nått jobb eller extrajobb) så jag tillslut kan flytta till ett ställe där jag verkligen vill bo =D Istället för att åka iväg och få nån bajslägga bara för att jag inte har nå val..

2011-03-21 @ 21:58:45
Postat av: Frida

Ja exakt och när man väl ska flytta till sin egen lya vil man ju tycka om det och pynta en massa och ha mys och hur kul skulle det kännas om man inte ens egentligen vill bo där ;p

2011-03-22 @ 11:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback