måndag

Måndag idag och klockan ringde 06.30. BLÄ!
Bussen går så jobbigt tidigt från Jonas..
Men det gick faktiskt oväntat bra att kliva upp imorse, för det var så ljust! =O
Wiie, snart sommar!
Dock ingen sol, men himla varmt ändå så idag kommer det smälta massor! =D

Nyss kommit hem från skolan, visade sig att jag har Marknadsföringsprov på onsdag, vilket jag inte visste om, schysst att bestämma det då jag har balfrippa och grejer och sedan lov och praktik så det fick jag reda på idag! (y) Aja, ska nog gå bra..

Nu ska jag ner på stan en sväng och se om balkorten kommit =D Eller ja, kanske inte ska vara så glad, kändes som jag blunda, och det ahde ju inte varit den första gången precis.. Kortet från balen i 9an blunda jag på, så det kortet har legat i min skrivbordslåda. Inge kul att betala för nått om det blir så.Och denna gången frågade jag om jag fick se kortet (om jag blundade) men det fick jag inte för det skulle ta sån tid om alla gjorde det, då frågade jag om han kunde titta en snabbis bara och se om jag blunda, men det gick inte heller för sig. Jävla skit. Och betalt skulle de ha på plats. Aja, skit i det nu, det kan ju bli ett bra kort.

Sen ska jag på ICA och köpa en Kinder Maxi, blev helt galet sugen på det.

Sen ikväll blir det spinning =)
Kul, jag som har nya träningskläder och allt =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback