tisdag

Blaj, vilken seeeeeg skoldag. Jisses.
Men nu är den över, eller ja det var ett tag sedan faktiskt.
Gick iallafall till syon idag och hon tyckte inte alls att det var någon dum idé med att läsa på distans (som om hon skulle säga något annat, haha..)
Nej men jag känner att jag nog vill göra det. Om jag vill läsa alls.
Får ju bidrag ändå så jag kan ju flytta till något eget om jag vill, men det är ju ingen brådis isåfall.
För läser jag på distans kan jag söka nånstans att bo hur länge som helst, utan att det gör nått, för jag kan ju bo vart som helst liksom.
Istället för att jag går i Umeå och måste promt bo i Umeå och det ska ske NU. Typ.

Slutar med att jag varken pluggar eller jobbar.
Jaja, har ett tag till på mig att fundera.

Ikväll är det älskade DESPERATE HOUSEWIVES!
Wihoo, andra avsnittet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback