umeå universitet

Ja idag åkte jag och ca 50 till från GB till Umeå för att titta lite på universitetet.
BOOOORING!
Jag tittade på Civilekonom och nån informatör, layout grejs.
Civilekonom kändes superspännande, men de andra var det värsta jag varit med om!
Det enda hon pratade om var vad man INTE kunde bli..?
"Tro inte att ni kan bli journalist eller PR-konsult om ni går här, absolut inte! Är alla med på det? Ni kan INTE bli Journalist..". Haha okey? VAD kan man bli då? Nej det la hon inte alls någon tyngd på.
I övrigt tyckte jag att universitetet var jätte tråkigt, och alla som gick där så tråkiga ut med..

Sen skulle vi äta och fick pejja 85kr för "tacos". Haha de kallade de så men det vi fick välja på var köttfärs, gurka, tomat, majs och röd sås. Och brödet var ca 10cm i diameter, jag svär. Typ 2 tuggor så var det slut. Vart har de köpt det brödet egentligen? MYCKET mindre än de minsta i vanliga affärer.

Det enda den här resan egentligen gav mig, var att jag absolut inte ska gå här. Haha.

AJUST! Haha såg en kändis ;)
Patrik i Boston Tea Party!
Haha tyckte jag kände igen han som tusen men kunde inte komma på vem, men då sa laura att det var han!
Hahah han såg rätt.. stygg ut =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback