Baaakiiis!!

Asså shit. Jag som trott jag varit bakis förut men alltså det här är ju något i hästväg! Nu klockan halv 7 så har det börjat lugna sig men asså GUD! jag dör bara jag tänker på denna horribla dag som tack och lov snart är över.. Jag har haft sån galen huvudvärk att det har kännts som skallbenet är alldeles på tok för litet för min hjärna! och så fort jag vridit mig (stå eller gå har inte varit på tal om ALLS) så har hela världen snurrat och toan nästa? Blä. Aldrig mer eller hur var det? Nu sitter jag iaf och äter kebabtallrik hemma till ensam mamma söker, man får göra det bästa av situationen ;) nu då jag äntligen kan äta igen. Bild på gosmirre :)


Kommentarer
Postat av: Frida

nej men tänk att lilla sanne oxå fått känna på hur det är att vara bakis ;)

2011-10-17 @ 22:02:02
Postat av: Lindis :*

välkommen till min söndags-värld! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback