bangerhead.com

Gillar den sidan ja! Kundvänlig ;) Viktigt viktigt..
Jaja, mycket inhandlat nu! (kommer ett till inlägg om lite jag handlat på nelly..)
Tänkte att eftersom jag ska slinga mig nu strax innan Mauritius MÅSTE jag köpa solskydd för håret så det inte brinner upp därborta.. Och JA, jag måste slinga nu för känns ovärt att bara gå och klippa sig..
Så det blev dessa produkter, aldrig testat med har lite annat från Kérastase som jag är stennöjd med.
Blev även ett schampo eftersom jag fick det för 299kr istället för 569kr, 500ml ;)
Neh, även för att mitt schampoo är så jädrans stort så det kommer ta upp typ ALL plats i min resväska, då den är på 1500ml =P

Vattenavvisande solskyddscréme för färgat och skadat hår. Skyddar mot solens UV-strålar, havs- och klorvatten, kan med fördel användas både före och efter exponering. Tillför håret glans och gör det följsamt.


Intensivt vårdande inpackning som på djupet reparerar och återuppbygger färgat, mycket försvagat hår som utsatts för sol, havs- och klorvatten. Det färgade hårets glans och lyster bevaras samtidigt som det efterlämnas mjukt och följsamt.


Rikt närande schampo för torrt hår. Gör håret mjukt, smidigt och glansigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback