depend höst 2011

Nagellack är bland det bästa jag vet, kan ha vilken färg som helst på naglarna, bara roligt att testa någon ny färg, och billigt med med tanke på hur stor skillnad de gör!
Depend minilack kostar 25kr och är oftast riktigt bra!
SÅ nu då de fått in höst"kollektionen" på Kicks så beställde jag hem 10st olika, 250kr för 10 lack är väl ändå riktigt billigt, ett från isa dora kosta typ 70? (inget emot isa dora, älskar deras breda pensel!!). Hursom, tänkte att det kunde vara skoj till Mauritius att ha massa olika lack med sig =)
Tar med mig lite färger från sommaren med, men tycker typ alla lack passar året om =P Nog för att vissa lack ser mycket finare ut med bruna händer och vice versa, JAJA! Sluta babbla nu Sanne, det jag ville komma fram till var att dessa så kallade "Höst" färger tycker jag även passar nu då jag ska utomlands =)

(Köpte inte de två mörka i mitten)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback