Nyklippt!

Godmorning sunshines!! Onsdagmorgon, vaknar av Jonas väckare klockan 5 och har inte kunnat sova sedan dess.. Så typiskt! På kvällen kan jag sova hur bra som helst men på morgon om jag vaknar så kan jag typ aldrig somna om längre!! Ligger och filosoferar så mycket.. ;)

Aja, det jag skulle säga är att jag är nyklippt och nyslingad tjej!! SKÖNT! Snacka om att det var på tiden, som vanligt.. Väntar alltid i sista sekund med klippning, ja fattar inte, syns ju rätt väl att det är slitet! SÅ nu har jag infört en regel, ska från och med nu, utan undantag, klippa mig med två månaders mellanrum! Period.
Köpte även med mig värmeskydd i sprayform, har sånna där krämer men tycker dom är så jobbiga att smeta in.. Så detta passar nog mig bättre :)

Aja, nu ska jag jobba, sitter i fikarummet och bloggar ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback