Sony vaio

Köpt en ny dator, eftersom jag trampade sönder min förra.. + att den redan innan lät som en dammsugare och antagligen sjöng på sista versen, om man nu inte ville laga den men gissar att det hade kostat några 1000-lappar så känns lika bra att köpa en ny. Känns bra! Bokat tid för klipp och sling med, billigt! Fyå.. Synd att jag är så feg att jag inte vågar slinga hemma.. Aja, bra att jag åker utomlands snart så jag inte kan göra av med pengar på över 2 veckor, kan bli nyttigt för mig! Kanske kommer hem som en helt ny människa ;) nejdå, klart man kan handla där med, men jag lär typ köpa ett armband eller två för 10kr :P iaf om det blir som i nappan^^ fast då blev det inte äns armband..

Snygg bild från telefon.. Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback