Utgång

Jahapp, blivit utgång två helger i rad nu.. Förra lördan fyllde becka och, gick in med inställningen att mysdricka, vakna på söndagmorgon och minns INGET!! Satans sabucca.. Måste helt klart varit den! Aja, kul hade vi säkert :) bortsett från att jag tydligen slagit en kille i 30års åldern, han hade barn och hela skiten (kom in på Konsum och berättade, yey..) haha fyfan vad skämmit jag tror jag dör! hade seriöst aldrig sett honom då han kom in på konsum, sjukt. Jag blir ALDRIG sur då jag är full, bara snäll och lite väl kärleksfull kanske? ;) nemen, aja nu skattar jag åt det, men inte i söndas gjorde jag det.. HAHA! Aja! Aldrig mer sa jag, men så blev det utgång nu i lördags igen^^ trots att jag börja 8 dan efter, men skulle ju hem direkt efter ja hade varit hos becka (Kattis va hemma!!). Haha yeah right, kom hem kart över 2 i vanlig ordning.. Fast var rätt nykter den kvällen :) och skoj att det var många ute! :) dock lite tragedier på vägen med trasiga iphones (inte min) och turer med ambulansen..

Bjuder på en bild från förra lördan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback