birsta city

Jag for en sväng med Marre på Birsta i tisdags, hade lagt gränsen vid 1000kr, eller egentligen 800..
MEN quess what?! Jag spräckte gränsen, och tredubblade den. Gosh..
Men vem gör av med endast 800kr på Birsta? Ja det ska vara om jag blivit instängd på Biltema hela dan ungefär..
MEN, jag fick ju en massa fina bra grejer! =D Och det bästa av allt, jag köpte mig en handväska, jag som leta SÅÅÅÅÅÅÅÅ länge. och nu har jag köpr THE handväska, lovar, toksnygg och tokbra! Med axelrem ;)
En annan galen grej, köpte inte ETT enda klädesplagg ! =O haha har blivit nått allvarligt fel på mig för jag köper bara grejer till min blivande lägga..

Neh nu ska jag pysa på jobbet, då jag slutar (8) ska jag hem, duscha, packa det sista sen åker vi till graninge för att sova innan vi åker vid 4 på morgon till sundsvall, LONDON HERE WE COME!!

Aaaaw, vi ska ha SÅ mysigt =D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback