killerbody

Ja här kommer det! Den årliga dags-att-ta-tag-i-träningen inlägget ;)

Nu JÄVLAR är det slut på detta trams, nu ska jag minsan få en killerbody á la Victoria's secret ;) haha aa man kan ju alltid försöka.. GISSAR att det kan bli tungt, måste ha en träningskompis!! Fast kanske tränar bäst med musik i öronen? Har aldrig testat faktiskt, men det verkar funka för de andra på gymmet? Aa, vi får se!
Fokus ska ligga på armar och mage! Men ska såklart fixa röv och rygg också ;D

WAHAH! Ni får sparka mig i rumpan för det här låter minsan lite för bra för att vara sant! Och känner jag mig själv rätt så kommer jag träna stenhårt 2 månader (högst) och sedan kommer det dala, bli tråkigt ni vet!

Fick hem SOLO idag och blev så himla inspired, dags att ta tag i detta, sist jag var på gymmet var.. 3 dagar innan Nappan resan? ja ni fattar, aldeles för länge sedan!

Men först ska jag stöka undan körkortet och organisationskursen, känns som jag kommer ha mer tid efter det? Nu har jag verkligen inte tid, är så stressad med plugg, körkort, jobb och ANDAS just nu. Blir alltså först EFTER Mauritius(mitten av november)! Men jag ska fokusera på kosten nu innan så det är ju alltid en start ;) Fast ska inte sluta äta gottit, jag om någon FÖRESPRÅKAR väl ändå att unna sig? Dock kan det väl vara i måttliga mängder!
Jag nästa sommar ;) haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback