tisdag

Jisses vad skön tisdag!

Vaknade klockan 8 då hjärtat åkte på jobbet, la mig och såg gårdagens avsnitt at idol som jag missade eftersom jag jobba, tack o lov att TV4 play finns =P
Efter det la jag mig och läste massa bilteori, duktig tjej!
Höll på med detta till kring 1-tiden då Marre ringde och det va dags för lite fika på stan, blev lunch tillomed! Gottit och välbehövt! Efter att ha strosat runt i Big City of Sollefteå så kom hon på den geniala idén att åka till MIO, SMART!
Var 1000 år sen jag var där senast, typ! Lova, säkert då jag bodde i Helgum! =O
Dock hittade jag inget? Eller det kanske är bra.. Haha! har som en dröm vinterjacka att spara pengarna till! Får se hur det blir med den saken.
När jag kom hem igen vid 4 la jag mig med bilteorin ett tag och gjorde sedan ett prov, OCH FICK GODKÄNT!!!! Wihoo, lite glad jag blev, trodde det inte fanns nått hopp alls, också på första försöket fixar jag det ;) Hoppas det går lika bra på det riktiga provet bara..

Imorgon skulle jag vara ledig för att plugga igen, fast då på organisation och ledarskapsplugg eftersom det fick hamna åt sidan idag för bilteori, men då ska jag visst hoppa in och jobba imorgon, 7.30-16.30 + att jag på lunchen ska ha körlektion.. = Trött tjej då jag kommer hem = knappast nå seriöst plugg då jag kommer hem.. Ska försöka lite iaf..
Har den där skojiga uppgiften med intervjun av valfritt företag, skriver ner lite frågor så ska jag nog ringa nästa vecka!

AJA, slutbabblat, nu ska jag mysa ner mig med en tidning (för omväxlings skull), fast först se färdigt idol ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback