tisdag

Ledig dag idag. SKÖNT. Hade min första "riktiga" dag i Charken igår, toknöjd! Gudars så glad jag är att jag sökte det! Skönt att vara ensam på hela den avdelningen och plocka på med det man ska, grilla, packa, salladsbar, göra ren grill, diska, salladsbar, aktivitetsdisken, bananer, mjölk, ta undan salladsbar, ta undan grill och ha kassajour under tiden. Skojit. Juste! Har inte sagt det, fick en tjäst på konsum med ca 20 timmar i veckan, apglad tjej! Charken som ni kanske fattat^^

Hade första körlektionen idag sedan juni 2010! Haha.. Det gick skitbra, tyckte ja^^ Har bokat en dubbellektion nästa onsdag så får vi se hur jag känner efter det =)
1500kr fattigare (y)... Och så tänkte jag betala uppkörning och skrivning nu, ytterligare 1500kr fattigare.. AJA, tur att man jobbar kan man ju lugnt säga..

Läggan får vi flytta in i när vi vill, så skulle de fixa en lägenhet tills de hittat ett hus, men sån brådis är det inte tyckte jag, så det får vara tills de har hittat =) Men skönt ändå att veta att det blir den! (om vi fortfarande vill ha den då..).
Skulle vilja dit å kika igen, mäta lite och så =)

Ska snart skriva det sista på min organisationsteoriuppgift, är lite småklurigt, men det här med analyser har som aldrig riktigt varit min grej.. LÄngtar till nästa uppgift då vi ska ut på valfritt föetag och intervjua lite om företaget, hur det är uppbygd och allt, SKOJ! Men som vanligt lär jag väl vänta i sista sekund så det inte blir så kul.. Nej Sanne, NEJ!! Inte så, fast har inte varit så med denna uppgift iaf =) Läst typ hela tiden, dutti chey!

Efter analysen är klar tänker jag lägga mig i soffan för att pussa på min pojkvän och titta på idol, MYS!
Livet är underbart ibland minsan!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback