hej igen

Aa, nu kör jag en Anna och tänkte skriva av mig lite v vad som skett i itt liv sedan vi hördes senast! ^^
Jag har loggats ut från blogg.se appen där jag uppdaterade hela tiden tidigare, och nu kan jag inte logga in igen.. Vet inte om det är fel lösenord eller vad tusan men finns inget man kan trycka på för att få nytt eller nån att kontakta.. Har även testat att ta bort appen och laddat ner den igen, men icke!

Så nu när jag ändå sitter vid datorn och söker litteratur till höstens kurser så kan jag ta igen lite =)

Kommentarer
Postat av: Anna

tycker de va bra juu! :D hade ju samlat på mig massa blogg grejer som jag ville lägga ut ju! :)

Svar: Ja jag med, ville ju berätta allt!! =D
Sanne Westerlund

2012-08-15 @ 22:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback