Stockholm igen

Älskade Stockholm, bokade in en till trip men denna gång med bästa tjejerna!
ÅÅÅÅÅÅH VAD KUL VI HADE!!!
Åkte fkatiskt Insane igen på Grönan som jag sa att jag ALDRIG mer skulle göra, blev iofs övertalad då jag var full och glad, annars hade jag nig knappast gjort det! Men denna gång var det inte alls lika läskigt!! =O Finns nog flera faktorer på det, men jag tror att det mest var för att det var mörkt ute och man såg inte havet som man annars är livrädd att ramla ner i och DÖ!
Vann även en stor Kexchoklad, alla satsade varsin 100-lapp och så vann vi! =D
På pendeln in till stan träffade vi två tjejer som tog med oss på en nattklubb där vi drack drinkar och dansade som tusan!!!! =D


Andra kvällen irrade jag ich Laura bort oss 2 MIL utanflr Stockholm.. HAHA! Höll på i 4 timmar att hitta hem..
Tog först tunnelbanan och hoppade av, sedan skulle nästa gå om 40 minuter så väntade där, fast gick på egna äventyr under staket och grejer (se bild, haha), så kom tåget och vi hoppade på, men helt plötsligt var vi på endstation! haha jisses, vi hade INGEN aning om var vi var. Gick och åt en kebab. Såg att massa folk gick till en buss, KLART VI SKA MED DEN BUSSEN! Somna på bussen.. haha! Vakna och trycker i panik på stop, klockan är kvart i 6 och vi sitter i en busskur mitt i ingenstans. Försöker ringa taxi, taxi kommer och berättar att det är 2 mil till Kungsholmen, YEY! Men så roligt vi hade det ;) Och så korkade vi verkligen är.. Haha!
Kom hem lagom till halv 7 och steg sedan upp vid 9. Inte många timmars sömn denna helg inte!



Marléne var mycket bättre på att ta en massa gruppblder, får se om man kan flörta lite med henn så man får dom ;)

HURSOM, TACK FÖR EN GRYMT BRA HELG, HAFT SÅ SJUKLIGT JÄVLA ROLIGT OCH KOMMER ALLTID MINNAS DEN (dock inte allt, hehe..)!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback