Torsdag

Ställde klockan på 9 för att ta en löptur ut i skogen, jobbigt men skönt!! =D
Har fått nå fnatt, längtar bara till näsan gång jag får springa! =D SOM sagt, påminn mig om nån vecka ;)
Har faktiskt hållit att springa varannan dag nu i ett par veckor !
 
Är nu ledig fredag - söndag, hur skönt?!
Fredag ska jag bara ta det lugnt, inte städa, inte springa (tro ja..ehe.) bara läsa en bra tidning och se på bra TV med en godispåse! =D
Ska faktiskt försöka mig på att ta mig ner till älskade farmor och farfar, förstår inte vars tiden tar vägen?! Är typ aldrig där längre.. Uscha, måste ändra på det!
 
Lördag blir det tacos och utgång med några snygga tjejor =)
 
New in,  tights och linne, blev även två sport bhar, så sköna!! Vill typ gå i dessa kläder jämt.. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback