Helgen

Jobb helg igen, ganska jobbigt då jag vill ägna all tid åt plugg nu innan tentan (på lördag). Men är i alla fall ledig två i rad nu :)

Fredagen åt jag, Anna, Marre och Linda på Toledos, Tapas, och fytusan så smarrigt det var!! Åt Pilgrimsmusslor, gröna musslor, bläckfiskringar och det godaste - räkorna. Fast allt var gott! Utom baconlindad getost, getost är uppenbarligen INTE min grej. Men nu vet jag ju det ;)

Lördagen skulle vara lugn hemma kväll, vilket det såg ut att bli MEN i vanlig ordning så blev det utgång ändå.. Jag som skulle börja ett nytt liv efter nyår.. Aja, det var ju "bara" för att Marlene flyttar nästa måndag och Laura pyser snart tillbaka till LA så kändes som sista utgången med dessa sköna tjejer på ett tag.. Och jag hade en grym kväll trots att jag komm till Marlene och drack första glaset med vin klockan 10 i 11. Och inga problem att kliva upp imorse för jobb heller :) fast riktig seg dag har det allt varit idag..
Nu på kvällen gjorde jag cupcakes (älskade KitchenAid <3) och sedan blev det fruktsallad till filmen RealSteel, riktigt bra film faktiskt! Äntligen en film vi båda tyckte va bra^^ dock blev det ett lite missöde då jag skulle poppa micropopcorn.. La in påsen i micron och krämade på med tid för jag tänkte att man hör ju ändå då det slutar poppa. Haha dum idé Sanne. Började såklart med nått annat så jag totalt glömde micron. Det luktade så kopiöst mycket att man knappt kunde andas inne i köket, allvarligt. Stod och hostade som tusan. Ett under att inte brandlarmet gick. Iofs vet vi inte om den funkar, så ska jag ta det som att den inte gör det? ;)

 

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback