lördag

Morgonen började med tenta av Marknadsföringen klockan 9-12. Kändes riktigt bra faktiskt, men man vet ju aldrig. Kändes iaf bättre än Organisation och ledarskap tentan, och det gick ju vägen.
Efter tenta blev det lunch på stan med Marre och sedan pyste vi upp på kläddax där jag äntligen köpte gardiner till köket (VIKTIGT!!), en löpare och en liten burk/vas som jag ska ha en liten blomma i =)

Sov förresten i lägenheten inatt! Och NEJ vi har ingen säng där, sov på soffan ;) Men det var för att jag skulle skriva tenta och då ville jag vara själv och mamma var ledig såatt.. Och förresten är Jonas i Borga med kompisar så inget sällskap av honom heller.. ^^ Men nu saknar jag han baota! Imorgon kommer han hem!! =D

Förresten, tänkte berätta om mitt nyårslöfte. Inget äta träna löfte iår, men ska ändå ha det i åtanke såklart! MEN jag ska faktiskt bli mer ekonomisk, helt klart!

Kommentarer
Postat av: Anna

åååh ja har ju fortfarande inte sett alla gos bilder :( buhu!

2012-01-16 @ 10:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback