Hemma igen

Usch så tråkigt och vemodigt det kändes att lämna Norrfällan!! Måste dit snart igen.. Lördagkväll blev lugnt för mig och Eve men våra pojkar ramlade in vid 6 tiden dom, tokas!

Jag och Eve tog en skön promenad längs havet för att hon skulle plocka flytved, mysit!

OCH DET SJUKASTE!
Vi satt nere vid Fiskarfänget och då hör jag en söt pipig röst och tittat dit och det är en jättesöt tjej, sedan ropar en annan lite tjej "ALICE!!" och DÅ kopplar det. Jag blir typ stum och bara gapar, värsta chockad. Då är det alltså Clara och Alice, mitt framför ögonen på mig, dessa två tjejer är alltså de Frida var AuPair till då jag hälsade på i USA för några år sedan. VAD ÄR ODDSEN?! När jag lämnade USA var jag helt övertygad om att jag aldrig mer skulle se dessa söta tjejer, och så står dom bara där :P Deras mamma är från Kramfors (eller nånstans där) så det är ju inte HELT stört egentligen, men trodde absolut aldrig jag skulle se dom igen !! Och nej, jag sa inget. Satt i chock, men mun öppen, och bara blev så överväldigad av detta! Sötnosar.. Ångrar dock skarpt nu att jag inte gick fram..

Nu ska jag slänga i tvättkorgen, duscha och sedan laga mat.

Kanske blir en fisketur ikväll, är dock inte då sugen på att bli myggbiten så får se om jag följer med.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback