50 % på StyleIt

Ja det är väl lika bra jag lägger upp det här med, som på Instagram och Twitter ;)
Åkte ner på StyleIt vid halv 9 för att inhandla lite hårprodukter eftersom det, som sagt, var 50%!!
Jisses, blev typ helt galen. Men blev helt sjukt billigt, för vad jag plockat på mig egentligen liksom =P Köpte allt detta för mindre än 1300 kr! Och lite grejer var mammas, som de blå Schampoot och inpackningen till samt en Lanza vax,  så 500kr hade jag fått att handla åt henne för = 800kr för mitt!
Tycker det var ett sjukt bra pris, nästan så det känns som de gjort fel, men de hade de inte!
Mitt Shampoo höll precis på att ta slut så detta kom riktigt lägligt!
Jag köpte:

L'oréal Professionnel Vitamino Color shampoo 500ml & inpackning. Älskar det!

· Skonsamt vårdande med färgbevarande system som låser in färgen i hårfibern. Färgens intensitet bevaras längre.
· Håret blir mjukt och fullt av glans.


L'oréal Professionnel Shine Blond shampoo 500ml. Som silvershampoo fast lite mer skonsamt vad jag har förstått. Aldrig testat.

· Rengör, vårdar och neutraliserar oönskade reflexer, t ex. gula reflexer. Används efter behov.
· Det blonda håret får en renare och klarare färg.Håret blir smidigt och får en naturlig vacker glans.


Maria Nila Saltspray. Doftar gudomligt, no joke! Aldrig testat.

En alkoholfri unisex spray som ger håret känslan av att ha badat i saltvatten. Sprayas i fuktigt hår före föning eller låt håret självtorka för ett naturligt resultat.

Goldwell Soft Color, 10V Blond Violett. Skumtoning jag haft tidigare och gillar den skarpt att ha i innan silvershampoo.

Soft Color är en smidig och vårdande skumtoning som är enkel att använda och ger håret färg samt mer lyster och glans. Den är baserad på direkta färgämnen med ett pH-värde på 6,8 och uppnår upp till 80 % av den totala färgintensiteten på bara fem minuter. Snabb och enkel applicering som varken droppar eller lämnar färg på
huden.


Goldwell Dualsenses Sun Reflects Leave-in Spray. Aldrig testat.

Solskydd genom Sun System med UV-filter och passionsfruktolja. Rengör och vårdar hår och hårbotten. Återställer balansen efter sol, saltvatten och klorerade bad. Håret blir friskt, glänsande och känns mjukt och lent.
Perfekt för färgbehandlat hår


Lanza Daily Clarifying Shampoo. Fick med då man köpte vaxet (till Jonas) men testade idag och det verkar superbra. Skummar mycket vilket jag gillar^^ Luktar rikitgt gott med. Aldrig testat (tidigare)

Ett multiverkande schampo som varsamt tar bort överskottet av talgkörtelutsöndring från hår och hårbotten för att främja en naturlig balans. Innehåller ört-avgiftning för att rengöra hud och hår genom att ta bort uppbyggnad, miljöfarligt nedfall och andra gifter. Hår och hårbotten förnyas och fräschas upp utan att torka ut.

Argan Secret Miracle 10. Aldrig testat

Detta elexir kan användas i både torrt och vått hår och är berikad med 10 superegenskaper.

1. Fuktbomb
2. Värmeskydd
3. Glansgivande
4. Utredande
5. Antifrizz komplex
6. Färskydd
7. Stärkande
8. Motverkar klyvna toppar
9. Uv-skydd
10. Snabbtorkande och förkortar torktiden på håret.




Är såsåså nöjd med allt, nästan så jag vill dit igen en sväng, blev som tokig där, haha.. MEN ska hålla mig, har ju faktiskt det jag behöver, och lite till.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback