bra söndag

VILKEN TOPPENDAG!

Kontraster alltså, igår var allt skit och idag älskar jag livet ^^ Fast jag älskar alltid livet, var bara litet uttråkad igår asså.. JAJA till dagen.

Började dagen med jobb 7.15-10.15 efter det åkte jag direkt hem där "Primastarn" stod och väntade lastat med Albin, Eve, Fredrik, Elin och Jonke samt badkläder för en liten Paradisbad-tur.
Var väldigt länge sedan jag var där, har ärligt talat ingen aning om när det var, vilka jag var med osv..
Hursom var det supermysigt!! Åkte rutschkanor och solade ute och busade allihop, skojjit!
Åt även en tre-rätters på badet ;)
Förrätt: Varma Chips (under tiden jag inväntade varmrätten)
Varmrätt: Hamburgertallrik
Efterrätt: Glasskula

Jisses så mätt jag var, wonder why.. Måste även tillägga att jag var den enda som mäktade med detta ;) Dock åt jag inte så mycket av hamburgarn för jag ville ha glass, ja nivet hur det funkar, är kvar på 8-års ålder ;)

Då vi kände oss klar på badet duschade vi och bytte om sedan blev den en tiny tur i galleriorna innan de stängde. Fick med mig ett par korallrosa jeansshorts från Gina som kommer se så himla bra ut med brunbrända ben! Samt en lång cardigan från Bikbok som kommer bli jättefint till korta shorts och linne en sommarkväll. Sommar NU tack =)

Nu kom vi nyss hem och här strålar solen, blir så glad då!! Dock lurar mörka moln bortanför, men det skit man väl i ;) Får se vad kvällen har att erbjuda, känner mig rätt nöjd som det är =)

Jinx av mig. Innan inlägget äns är postat börjar det regna (Y) haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback