Fredag

Dagen har verkligen gått undan idag! Ledig idag så kunde åka ner på stan och köpa glasen jag beställt från Kosta Boda, Chateau vinglas, så så så fina :)

Sen åkte jag hem och pluggade till 7 då Jonas kom hem och det var dags att åka ner på Nipvallen för att se bror och giffarna spela lite boll. Det blåste och regnade OCH de förlorade.. Aja, skönt med luft ;)

Sedan bar det av till Marre för lite slingning av hår, hoppas det blev bra ;) whaha..

Sitter nu och väntar på att hjärtat ska ringa och ska hem från popklubb, blev visst chaffis ikväll jag tydligen, snaaaark :P ligger nu alltså och tittar på djungelns drottning på paddan för att få tiden att gå :)

Jag och världens skönaste hund som bara kom och la sig på mig och snarkade efter 1 sekund! Sööööööt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback