lördag 5/5

Japp. Då var det dags igen, kanske? Ah vi får se!

Börjar iaf med att jag har haft en såååå jobbig dag idag. Varit nära till tårar hela dagen? Kan inte förstå varför? Har bara känt mig så uttråkad och ja, en konstig känsla. Ni vet som när man är hungrig men inte sugen på nått, SÅ JOBBIGT! Fast för mig idag har det varit uttråkad fast inte haft lust att göra nått?

Aja, hjärtat kom hem på lunch (middag) och han sa att jag skulle beställa något åt han, för DET tycker jag är roligt (han vet hur jag funkar, funkar inget annat så är det shopping som gäller)!

NU har jag beställt! Fast inte åt han, utan oss. En dun.dun.DUUUUN VATTENKOKARE! Haha... En trådlös jävel ;)
Våran tar 1 år att koka upp vatten (snabbare på spisen tametusan..) men så tittade jag runt nu och hittade en fläskig en ;) Så den blev det!

Näh nu är det tillräckligt, nu måste jag fortsätta lyssna på föreläsning och anteckna.. 1 månad kvar, sen sommarlov!! Ni kan inte färeställa er hur skönt det ska bli =)

Kommentarer
Postat av: Frida

PMS kanske? :P paminner lite om mina dagar ibland haha :p

2012-05-07 @ 13:49:29
Postat av: Sanne

Men Gud ! Det kanske det är?! :O aldrig tänkt i den banan :P

2012-05-07 @ 14:27:55
Postat av: Frida

Haha njae inte jag heller riktigt forran nagra manader sedan. Kan ga fran topphumor till botten pa en sekund. tycker sa synd om chrissie da det hander ;P tal ingenting. vill grata for ingenting. negativa tankar och inget som helst talamod och det kan borja allt fran tva veckor till bara nagra dagar innan det ar dags :P hehe.

2012-05-09 @ 15:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback