Lördag - Paris

Vilken dag! FANTASTISK! Till att börja med sken solen då vi klev upp fast det skulle bli regn. Sedan var frukosten helt otrolig! Färskpressad apelsinjuice, baguetter, crossianter, brieost och lufttorkad till frukost, not bad! ;)

Sedan var det shopping på schemat, var så mycket folk så jag orkade inte så i kön i en halvtimme för att köpa ett plagg.. Men blev iaf två ögonskuggor från Mac, ett par vita apsnygga shorts från Bershka,ett par supermysiga blå velourmjukisshorts från Undis och en gul jättefin top med knäppning i ryggen från Mango. Funderar dock på att köpa ett par skor på måndag innan vi far..

Aja, vi fick på Starbucks och drack frappe och åt cheescake, smarrigt!
Till middag åt jag musslor, super!

Sedan hade vi inga planer för tänkte ta sightseeing imorgon, men så fick jag spring i bena så vi gick till Eiffeltornet och fick se den både med och utan lampor då vi gick rätt sent. (Mellanlandade på Louvren och tittade in den där glaspyramiden.) Sedan tog vi en baguette och satte oss på en bänk och tittade på då hela Eiffeltornet blinkade i mörkret, vilket det tydligen gör kl 10. Mysit !

Efter detta hade jag så sjukt ont i fötterna! Och sent var det.. Men så gick vi vidare till Triumf bågen för att vi gissade att den var finare i mörkret med lampor och allt, och det var det :)

Nu är vi äntligen hemma och det riktigt pulserar i fötter och vader :P men det kan bara vara positivt!

Imorgon står Mona Lisa på schemat, samt köpa Macrons på Laduree!

Och nej vi gick inte upp i Eiffeltornet då det var 4 timmars kö.. Och känner faktiskt inte att jag behöver det heller ^^

God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback